Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ...

H καταστροφή μιας γειτονιάς! (update)

Μετά από 14 και πλέον χρόνια ως κάτοικος της περιοχής της Ανάληψης και βλέποντας (και βιώνοντας) την έλλειψη υποδομών και έργων, εκτός από 2-3 περιπτώσεις που άφησαν πολλά ερωτηματικά, κάθε φορά που ακούω ότι προβλέπεται κάποια παρέμβαση από τη πλευρά του δήμου κρατάω...μικρό καλάθι.

Βλέπε την αποτυχημένη παρέμβαση για τη καταπολέμηση του διπλοπαρκαρίσματος επί της Μ. Μπότσαρη (http://activethessaloniki.blogspot.gr/2013/10/blog-post_21.html), τις γωνίες των πεζοδρομίων ( http://activethessaloniki.blogspot.gr/2013/09/blog-post_12.html ) ή για τους περίφημους ''κήπους της βροχής'' που τοποθετήθηκαν σε όλη τη δεξιά πλευρά πινακίδες Ρ-40 περιμένοντας φυσικά σε αυτή τη περιοχή, να μη παρκάρει κανείς σε ένα σημείο που δεν ενοχλεί κανέναν (http://activethessaloniki.blogspot.gr/2015/12/blog-post.html)...και δεν είναι τα μόνα!

Εδώ και αρκετούς μήνες γνώριζα ότι θα κατασκευαστούν θέσεις κάδων έτσι ώστε να γίνει η οριοθέτηση τους και να μην έχουμε το φαινόμενο της μετακίνησης τους από τους δημότες.

Από το ξεκίνημα των εργασιών, άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα...σύννεφα.



Ο ορισμός των θέσεων, ο τρόπος κατασκευής τους και αυτά που θα ακολουθήσουν, περισσότερο προβλημάτισαν παρά έδωσαν στους κατοίκους μια αίσθηση ''ικανοποίησης'' για ένα έργο που γίνεται επιτέλους στη γειτονιά.

Σε μια γειτονιά, που υπάρχει λαϊκή αγορά, που οι θέσεις στάθμευσης δεν επαρκούν και που η έννοια ''υποβάθμιση'' βρίσκει εφαρμογή παντού.

Καθημερινά γίνομαι αποδέκτης αρνητικών σχολίων, που σαφώς δεν έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι οι κάτοικοι είναι ''γκρινιάρηδες'' αλλά πλέον η κατάσταση δεν πάει άλλο.....Το καταλαβαίνουν όλοι πλέον.

Υπάρχουν τμήματα δρόμου που κατασκευάζονται 2 ή 3 θέσεις η μία απέναντι από την άλλη και σημεία που δεν έχουν καμμιά θέση!!!!!



Δεν γνωρίζω ποιός και πως έκανε την όποια μελέτη, αλλά εδώ φωνάζει από μακριά ότι κάτι δεν πάει καλά.

Μέσα σε όλα, οι εργασίες είχαν σταματήσει για πάνω από ένα μήνα και αν κρίνω από τη κατάσταση που υπάρχει και στον πιό πάνω δρόμο (Μακεδονίας), τότε όντως φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά...μα καθόλου καλά. Μάλιστα πληροφορήθηκα, ότι έχουν υπάρξει μηνύσεις από κατοίκους και δεν αποκλείεται να υπάρξουν κι άλλες.


Οδός Μακεδονίας
Έχεις βέβαια και τους απίθανους τύπους που αφήνουν τα σκουπίδια έξω από τους κάδους ακόμα και όταν είναι άδειοι.....


Οι απίστευτου κάλλους κατασκευές, επεκτάθηκαν και σε άλλους δρόμους.....

Εδώ τις θαυμάζουμε στην οδο ''Αντωνίου Νάστου''








Σχόλια από μέλη της ομάδας και κατοίκους της περιοχής:

''Δεν θέλω να πιστεύω αλλά το πιστεύω απόλυτα ότι η μελέτη αυτή έγινε από ανθρώπους που απλά δεν ήταν σε θέση να σκεφτούν τις σοβαρές απαιτήσεις και παραμέτρους και έτσι φτιάξανε αυτό το ότι νάναι έργο να τελειώνουν. εκτός αν πιστεύουν ότι ζούνε σε άλλη χώρα. Η περιοχή είναι από αυτές που δεν έχει πάρκινγκ ούτε για ποδήλατο δεν υπάρχει ανοιχτός χώρος για παιχνίδι. Και έφτιαξαν κάτι μόνιμο για τους απαίσιο μη λειτουργικούς κάδους που εκτός από βρωμιά και κακή λειτουργία πρέπει να βγαίνεις στον δρόμο για να πατάς το χαλασμένο λεβιε και άλλα πολλά. λύσεις όπως καδοι μέσα στο έδαφος σε μέρη λειτουργικά και άχρηστα για το κοινό και τα αμάξια υπάρχουν. Το θέμα είναι να τα σκεφτείς να τα μελετήσεις και να τα κατασκευάσεις. Για το καλό του πολίτη της πόλης και όχι για να φύγουν από πάνω σου. Έργα σοβαρά για ανακούφιση θέλουμε όχι και άλλη ταλαιπωρία και κακογουστιες. Κρίμα κρίμα κρίμα....''. Γιώργος Λουκαΐδης

''Είναι σίγουρο πλέον ότι μετά από αυτές τις αηδίες που έκαναν, η μελέτη έγινε από ανθρώπους που δεν έζησαν ούτε για 5 λεπτά στην περιοχή.'', Νίκος Θωμαΐδης

''Δεν υπάρχουν τα χρήματα για κάδους μέσα στο έδαφος είπε ο κος Παπάς,χάλια μελέτη, δεν γνωρίζουν και δεν θέλησαν να μάθουν τι είναι καλύτερο για την περιοχή.'', Κάλλη Γεωργιαλή

Και για να μη τρέφουμε αυταπάτες για το τι θα επακολουθήσει.....Παρασκεύη 15/7/2016

Η λαϊκή έχει τελειώσει και οι κάδοι επέστρεψαν...σπίτι τους!


Οι θέσεις άδειες.....




Και οι κάδοι επέστρεψαν....σπίτι!
Δεν πείστηκες ακόμα; Δες μερικές φωτογραφίες ακόμα από τον ίδιο δρόμο....




Ένας....

Στη προέκταση του πεζοδρομίου....

Ένας....

Η συγκεκριμένη θέση προορίζεται για 3 κάδους.....!!!!!!


Κατεστραμμένοι και βρώμικοι. Επιπλέον πρέπει να βγεις στο δρόμο για να τον ανοίξεις!

Βρωμιά και δυσωδία παντού.....
Αυτός ο ΤΡΥΠΙΟΣ κάδος θα είναι στην ίδια θέση που τη Παρασκεύη θα υπάρχει πάγκος της λαϊκής...Κι εσύ αγαπητέ συμπολίτη θα αγοράζεις λαχανικά και φρούτα από εκεί!


23/07/2016

Ένας και μόνο κάδος σε θέση για τρεις......

Εκτός θέσεων και όπως φαίνεται ο ένας είναι χαλασμένος....

Άδεια η θέση και ο κάδος εκτός, καταλαμβάνοντας επιπλέον δύο θέσεις στάθμευσης....
Αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν η μελέτη γίνεται από το....Google Maps!!!!!

Update: 4/8/2016

Οδός Χαλκιδικής. Ήρθαν καινούργιοι - καθαροί κάδοι! Υπάρχει όμως (δυστυχώς) κι ένα αλλά....Οι πράσινοι κάδοι ναι μεν είναι καινούργιοι, αλλά δεν έχουν μηχανισμό για το ομαλό κλείσιμο του καπακιού. Ειδικά τη νύχτα κάθε φορά που κλείνει το καπάκι νομίζουμε ότι έγινε κάποιο τρακάρισμα ή έχει σπάσει κάποιο παρπρίζ αυτοκινήτου.




Οριοθετήσεις στην οδό Κρήτης. Είναι προφανές ότι οι εμπνευστές του συγκεκριμένου έργου ζούνε σε ένα παράλληλο σύμπαν κάπου κοντά στον γαλαξία μας.....


















Θα μπορούσανε απλώς να κατασκευαστούν εσοχές στα πεζοδρόμια.....και δεν θα ''γκρίνιαζε'' κανένας!


ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου 1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. 2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών. 3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. 4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα. 5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. 6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. (source ©: www.kok.gr)
ΑΡΘΡΟ 48 : Κώδικας οδικής κυκλοφορίας
Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου

1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς.
2. Κατ' εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι' αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών.
3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής.
4. Οταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα.
5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι' αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόοον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος - έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων.
6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. Θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που αποφάσισαν αυτό το έργο:

1) Έχει ληφθεί υπ' όψιν ότι κάθε Παρασκεύη γίνεται λαϊκή αγορά στο συγκεκριμένο δρόμο (Χαλκιδικής); Βλέποντας χωροταξικά τον χώρο που θα καταλάβουν οι κάδοι, δημιουργείται θέμα α) για το που θα πάνε οι πάγκοι της λαϊκής και β) θέμα υγιεινής, μιας και οι κάδοι και τα τελάρα με τα φρούτα και τα λαχανικά θα είναι δίπλα-δίπλα.

2) Θα μπούνε καινούργιοι κάδοι ή οι ήδη χαλασμένοι και βρώμικοι (μόνιμα ανοικτοί); Γιατί αν συμβαίνει το δεύτερο, δημιουργείται επίσης μεγάλο πρόβλημα.....

3) Λήφθηκε υπ' όψιν, ότι χάνονται εκ νέου κι άλλες θέσεις πάρκινγκ σε μια περιοχή που αγκομαχάει για ελεύθερους χώρους στάθμευσης;

4) Οι κάδοι (μιας και θα είναι μπροστά σε εισόδους οικοδομών) θα πλένονται; Θα απολυμαίνονται;

5) Πόσο κόστισε το συγκεκριμένο ΄΄εργο΄΄; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια πινακίδα δημοσιότητας έργου; Φήμες λένε ότι το ποσό που δαπανήθηκε είναι περίπου 500.000 ευρώ. Αληθεύει;

Θα περιμένω (και μαζί με μένα και αρκετοί γείτονες) κάποιες απαντήσεις. Το θέμα σίγουρα δεν τελειώνει εδώ. Η ανάρτηση αυτή εκπροσωπεί τη  συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της περιοχής!


Υ.Γ. Άραγε τη προοπτική υπογειοποίησης των κάδων την σκεφτήκανε;


Update, 22/11/2016

Οδός Πέτρου Συνδίκα

Οδός Πέτρου Συνδίκα

Οδός Πέτρου Συνδίκα

Οδός Πέτρου Συνδίκα

Οδός Πέτρου Συνδίκα


Οδός Κων/νου Γαρέφη

Οδός 25ης Μαρτίου

Οδός 25ης Μαρτίου

Οδός 25ης Μαρτίου

Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια