Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Περάστε κόσμε!

Γενικώς έχω ακούσει πολλά, όλο αυτό το διάστημα που τρώγομαι με τα ρούχα μου και τρέφω ασύστολα τον εαυτό μου με ουτοπικές εικόνες (για τα δεδομένα της καθημερινότητας μας, πάντα μιλάω) και όνειρα που ανήκουν σε κάποιο παράλληλο ως απώτερο σύμπαν....Συνοπτικά, αναφέρομαι στο χρονικό διάστημα που υπάρχει αυτή η σελίδα, δηλαδή από το 2013 εώς σήμερα....
Εντάξει, επίθετα όπως ''γραφικός'', ''αργόσχολος'', ''μαλάκας'', ''ζώον'' κτλ., πλέον αγγίζουν τα όρια της σκληρόπετσης αποδοχής και θα μπορούσα να τα συνοψίσω σε μια φράση, που ναι μεν για έναν μεσοαστό όπως η αφεντιά μου που μεγάλωσε με πιάνο-ξένη μουσική-αγγλικά-γερμανικά κτλ., μπορεί να μην είναι political correct αλλά νομίζω ταιριάζει απόλυτα είναι: Μη μιλάς τόσο γρήγορα, για να προλαβαίνω να σε γράφω στα ........ μου (έξυπνος άνθρωπος είσαι, το κατάλαβες νόημα).
Όμως το τελευταίο διάστημα, ξεχώρισα 2-3 ΟΡΕΕΣ περιπτώσεις που πραγματικά, τείνουν να γίνουν urban legend στη γειτονιά και στον περίγυρο μου...Μη το τραβάω όμως πολύ, οπότε μου επιτρέπεις....
1) Έμαθα πρόσφατα ότι άτομο με περίεργες διασυνδέσεις και συνήθειες που μένει στην ίδια οικοδομή με μένα, με θεωρεί....δημοσιογράφο που έχει πάρε-δώσε με την αστυνομία (!!!!!)....Μάλιστα εξέφρασε την ανησυχία του σε άλλον ένοικο (από εκεί το έμαθα), ότι φοβάται μήπως το ''καρφώσω'' στην αστυνομία.....Σημ. Δεν έχω ανταλλάξει ούτε ''καλημέρα'' μαζί του, στα 14 χρόνια που μένουμε εκεί....
2) Έμαθα επίσης πρόσφατα, ότι κάποιοι ''φίλοι'' και γείτονες, θεωρούν ότι δουλεύω στον δήμο (και μάλιστα σε ''καλή'' θέση) και ότι ''ρουφιανεύω'' τον κοσμάκη που παρκάρει επάνω στα πεζοδρόμια και μπροστά σε ράμπες ΑΜΕΑ...Όπως κατάλαβες για τα δικά τους δεδομένα, το μεμπτό δεν είναι αυτός που θα παρκάρει παράνομα εμποδίζοντας και εκθέτοντας τους συνανθρώπους του σε κίνδυνο, αλλά αυτός (που με το δικό τους νιονιό) καλεί την αστυνομία για να δώσει κλήση. Φυσικά αυτό έρχεται σε άμεση σχέση με την πρώτη περίπτωση, διότι και αυτοί μέσα σε όλα με θεωρούν ρουφιάνο (!!!!) και ότι όλη την ημέρα τριγυρνάω για να...καταδίδω τον καημένο τον κοσμάκη (δις) που παρκάρει σαν μ@λ@κ@ς....Ας είναι...κι εγώ τους αγαπώ! Πάντως, φίλε Γιώργο κακώς τους χάλασες τη νιρβάνα και τους είπες ποιά είναι η πραγματικότητα (αν και πολύ αμφιβάλλω αν σε πίστεψαν τα ζωντόβολα)...Έπρεπε να έλεγες ότι είμαι Νεφελίμ, ξώγαμο του Λιακόπουλου!


3) Ο γείτονας, ο μερακλής..ο μάγκας...ο τσίφτης...το πρότυπο του Ελληναρά....η πεμπτουσία του: ''Λάθος είναι μόνο οι άλλοι....''. Ο τυπάκος που για χρόνια με ζάλιζε κάθε φορά, που μ' έβλεπε και μου έλεγε: ''Ρε συ Κώστα...τι θα κάνουμε με αυτούς τους αλήτες (τους λαϊκατζήδες εννοούσε);;;;'' ή ''Να εκείνος ο μ@λ@κ@ς που μένει απέναντι, φέρνει τους κάδους μπροστά σε μας...'' κτλ. Και μια μέρα, μετά τη λήξη της λαϊκής με βρίσκει κάτω στον δρόμο (μόλις είχα γυρίσει από ταξίδι) και μου αρχίζει το ίδιο τροπάριο (φαντάσου η γειτονιά μύριζε θυμίαμα....)..''Να Κώστα, δες τον...αυτός είναι...δες...κουβαλάει τον κάδο''. δείχνοντας μου τον νυφιτσομούρη γείτονα....''Συγνώμη, γιατί τον μετακινείται;'', τον ρωτάω και μου αρχίζει ένα σωρό άσκοπες και ανούσιες χαζομάρες που ακόμα και σήμερα του το κρατάω μανιάτικο γι'αυτό το χαμένο 5 λεπτο που έφυγε τόσο άδοξα από τη ζωή μου....Το ''φιλαράκι'' μου, είχε εξαφανιστεί...Αναγκάστηκα, τηλεφώνησα στον υπεύθυνο καθαριότητας τότε και έδωσα το τηλέφωνο μου στον νυφιτσομούρη για να συνεννοηθεί....Φυσικά καθόμουν και περίμενα περίπου 15 λεπτά ανάμεσα σε μαρουλόφυλλα και σαλαμούρες (μολις είχε τελειώσει η λαϊκή αφού) και από τα αυτιά άρχισε να βγαίνει καπνός σαν να καιγόνταν λάστιχο τρακτέρ σε μπλόκο αγροτών στον Τύρναβο.... Δεν ξέρω την στιχομυθία, οπότε προχωράω.
Το βράδυ, τον είδα τον ''φιλαράκο'' μου....''Τι έγινε ρε συ; Που ήσουν το απόγευμα....Κάθησα μάλωσα, το παιδί με περίεμενε....Τι μ' έβαλες να τρακωθώ;;;;;''....Και ήρθε η επική απάντηση που θα έκανε το ''ΟΧΙ'' του Μεταξά να σκύψει με σεβασμό μπροστά στην επιτομή της ηλιθιότητας...''Πήγα να κάνω μπάνιο....''. Εκείνη την ώρα, είπα στον εαυτό μου: ''Ή αυτός είναι μεγάλο μούτρο ή μεγάλος καραγκιόζης ή εσύ είσαι ΤΟ κοροίδο ή όλα μαζί....''.
Σήμερα, που λες, ο τυπάκος αυτός τα έχει καλά με τους λαϊκατζήδες, γιατί του κρατάνε θέση ''μόνιμου κατοίκου'' μπροστά στο σπίτι του κάθε Παρασκευή (ξέρεις, μόλις τελειώνει η λαϊκή), αφού όλη την υπόλοιπη εβδομάδα δεν τον κουνάει τον τενεκέ....Γιατί; Γιατί, έχει καταθέσει πινακίδες....Καταλάβατε Γιώργο, Γιάννη, Νίκο κτλ., ότι το να τα λέμε μεταξύ μας δεν γίνεται τίποτα.....
Και μέσα σε όλα, γυρνάει και διαδίδει στη γειτονιά ότι είμαι ο υπαίτιος που ο δήμος έκανε την θέση για τους κάδους (ναι, μια από αυτές τις τραγικά άθλιες) μπροστά στο σπίτι του και όχι δύο μέτρα παραδίπλα....Και να όταν με βλέπει αλλάζει πεζοδρόμιο, ξαναμπαίνει στο σπίτι, κάνει πως βλέπει τα λάδια του αυτοκινήτου του (τώρα τι λάδια μπορεί να καίει ένας τενεκές που κάνει 300 μέτρα την εβδομάδα, δεν το γνωρίζω....ναι, το μετακινεί μόνο την Πέμπτη λόγω της λαϊκής που τόσο αγαπώ).....Εννοείται πως γελάω με τη βλακεία του...Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν μου έλειψε ένα ΤΙΠΟΤΑ!
Ήδη έγραψα πολλά και το αυχενικό μου με δυσκολεύει ήδη αρκετά.... Τα υπόλοιπα, σύντομα στις οθόνες σας!!!! Το μεγάλο μας τσίρκο, δίνει έτσι κι αλλιώς καθημερινές παραστάσεις!
Venceremos (αφιερωμένο στον γείτονα μου....για να βγάλει σπυριά, έρπη και φλύκταινες).

Κωνσταντίνος Πέγκος
Kvn

Σχόλια