Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Η πεζογέφυρα εκπέμπει S.O.S

Σε ένα άρθρο του 2009, διαβάζουμε:

''Επί 40 χρόνια κανείς δεν προχώρησε στη συντήρηση της πεζογέφυρας που βρίσκεται στην παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, στο ύψος του Φαλήρου. Κι έτσι, ο δήμος, ο οποίος ανέλαβε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, την ευθύνη της συντήρησης, αποφάσισε να την κλείσει, έως ότου βρεθούν χρήματα για να αποκατασταθούν οι, πραγματικά μεγάλες, ζημιές!

Όπως αποκαλύφθηκε μόλις σήμερα, Πέμπτη 23 Απριλίου 2009, μετά από 40 χρόνια, ούτε το τότε υπουργείο Δημοσίων Έργων και το μετέπειτα ΥΠΕΧΩΔΕ, ούτε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είχαν συντηρήσει ποτέ τη γέφυρα, από την οποία περνούν χιλιάδες Θεσσαλονικείς κάθε χρόνο. Χρειάστηκε να καταρρεύσει το στηθαίο, για να διαπιστωθεί, από τα συνεργεία του δήμου Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε μόλις πριν έναν χρόνο την ευθύνη της γέφυρας, πόσο μεγάλη ήταν η ζημιά.

«Υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλεια των πολιτών και γι' αυτό προχωρήσαμε στο κλείσιμο της πεζογέφυρας. Κάποια πανό που κρεμάστηκαν προκάλεσαν τη ρίψη των κιγκλιδωμάτων, ευτυχώς όχι στην πλευρά του δρόμου, ειδάλλως ίσως να είχαμε και θύματα», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου.

«Πρέπει να διατηρηθεί η γέφυρα, που έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο της πόλης. Όφειλε να συντηρείται τακτικά, για να μην φτάσει τώρα σ’ αυτή την κατάσταση αποσύνθεσης. Κανένας δεν άγγιξε τη γέφυρα επί 40 χρόνια και πλέον ο δήμος ψάχνει τρόπο για να αντιμετωπίσει το θέμα», πρόσθεσε ο διευθυντής οδοποιίας του δήμου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Καμπαλαμπίδης.

Κι επειδή δει, δη, χρημάτων ω άνδρες Θεσσαλονικείς, κλείνει η γέφυρα, έως ότου βρεθούν τα χρήματα.''



Αυτά τότε, το 2009....Σήμερα πέρα από την αντικατάσταση των κάγκελων δεν έχει υπάρξει καμιά άλλη παρέμβαση.










σημ.: Θα μπορούσε πολύ απλά να συμπεριληφθεί στην ανάπλαση της Νέας Παραλίας....

Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια

  1. Ανώνυμος24/8/18

    Συγνωμη αλλα το αρθρο απευθυνεται σε αρχιτεκτονες και πολιτικους μηχανικους μονο?

    Γιατι οσο καταλαβες εσυ τι γραφεις αλλο τοσο καταλαβαμε και εμεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο! Θα διαγραφούν οι πολύ εξειδικευμένες πληροφορίες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου