Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ...

Πάρκο Μπότσαρη.

Απ' οσο γνωρίζω από μέλος της ομάδας που έχει σχέση με το Δήμο Θεσσαλονίκης, υπάρχει οδηγία στους υπαλλήλους καθαριότητας να χρησιμοποιούν γάντια γιατί υπάρχουν παντού πεταμένες χρησιμοποιημένες σύριγγες. Μάλιστα, πριν καιρό ένα πρωι ημουνα παρόν όταν βρέθηκε νεκρός ένας άντρας σε ενα παγκάκι. Στην ουσία το πάρκο ειναι στέκι, εκτός κάποιων ηλικιωμένων, χρηστών ναρκωτικών και αστέγων.

Αυτό που έχω να προτείνω είναι το εξής (όχι οτι τρεφω αυταπάτες ότι κατι μπορει να γίνει, αλλά ποτέ δε ξέρεις....). O χώρος μπορεί να ανακατασκευαστεί και να γίνει χώρος στάθμευσης για τους κατοίκους της περιοχής. Έτσι κι αλλιώς σπάνια θα δεις παιδιά ή κατοίκους της περιοχής να χρησιμοποιούν το χώρο. 

 
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό ο χώρος επαρκεί για 70-80 αυτοκίνητα. Σαν νούμερο δεν είναι μεγάλο, αλλά μπορεί να καλυτερέψει ως ένα βαθμό το πρόβλημα στάθμευσης που έχει όλη η περιοχή. Βασική προϋπόθεση, θα είναι να δοθούν καρτες στους κατοίκους (μαγνητικές) για να χρησιμοποιούν το χώρο και να μη γίνει το πάρκιγκ της διπλανής ταβέρνας.


Σε μια βεβαρημένη οικιστικά και περιβαλλοντικά περιοχή, πρέπει να υπάρξουν βαθιές τομές και αποφασιστικότητα ως προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής κι εν γένει της καθημερινότητας των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Και οχι, με κατι τέτοιο δεν πλήτουμε το περιβάλλον μιας και τα δέντρα περιμετρικά μπορούν να παραμείνουν. 


Μια άλλη πρόταση, που φαντάζει υπερβολική ίσως, ειναι να αναπλαστεί το ''πάρκο'' και να γίνει πραγματικό ΠΑΡΚΟ και παράλληλα να κατασκευαστεί υπόγειο πάρκιγκ. Και η περιοχή θα αναβαθμιστεί και χώρος αναψυχής θα είναι αλλά και οι ηλικιωμένοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μεγάλες αποστάσεις και επίσης με τις πενιχρές τους συντάξεις δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πηγαίνουν σε κάποιο καφέ και με ένα υπόγειο πάρκιγκ 70-80 θέσεων βοηθούμε αποφασιστικά στο πρόβλημα στάθμευσης. 
 
Ενδεικτικά να πω, για όσους γνωρίζουν τη περιοχή, 70 αυτοκίνητα είναι περίπου τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν στην οδό Χαλκιδικής απο τη Μπότσαρη εώς την Ανδρεοπούλου. Σημαντικός αριθμός νομίζω. Η αμέσως κίνηση θα είναι να καταπολεμηθεί η ασχήμια των διπλοπαρκαρισμένων που ως επι το πλείστον ανήκουν στους θαμώνες της παρακείμενης ταβέρνας αλλά και καλομαθημένους συμπολίτες μας, που δεν θέλουν να περπάτησουν 5 μέτρα παραπάνω μήπως και ιδρώσουν τις μασχάλες τους...

 
Επειδή τον Οκτώβριο, πήγαν να γίνουν κάποιες προσπάθειες αντιμετώπισεις του προβλήματος με ''πασαλείματα'' και χωρίς καμμιά μελέτη, θα πρότεινα για το πρόβλημα των διπλοπαρκαρισμένων σε Μπότσαρη και Συνδίκα τα εξής:

 
1) Κατασκευή διαχωριστικής λωρίδας (πλάτους περ. 1μ.) με γκαζόν και ράμπες ανά 15-20 μέτρα με πλακάκια, για να υπάρχει πρόσβαση σε πεζούς.
2) Τοποθέτηση από τη Τροχαία καμερών παρακολούθησης της κίνησης και εννοείται της στάθμευσης (δυο χρειάζονται σε κάθε δρόμο)
3) Χώροι οριοθετιμένοι που καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας θα είναι αποκλειστικά για χρήση φορτοεκφορτώσεων. Ακόμη και τη νύχτα. Έτσι δεν θα χρειάζεται τα φορτηγά να κλείνουν το δρόμο.
4) Συχνή εποπτεία απο τη Τροχαία (ας μη ξεχνάμε οτι το κτίριο της Τροχαίας είναι Π. Συνδίκα με Β. Όλγας).
5) Συνεργασία του Δήμου με τη Τροχαία
6) Σήμανση σε εμφανή σημεία που θα ενημερώνει ότι απαγορεύεται (και ότι η παρανομία θα έχει κυρώσεις) η στάθμευση.
8 ) Διαγράμμιση (κίτρινου χρώματος) κατα μήκος των οδών, που θα προσδιορίζει-οριοθετεί το χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων.
9) Μέριμνα με σήμανση συγκεκριμένων σημείων, που θα μπορούν να σταθμεύουν τα φορτηγά που έρχονται (δυστυχώς) για τη λαϊκή κάθε Παρασκευή.

 
Επίσης μια εναλλακτική λύση, θα ήταν η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων με παράλληλη κατασκευή εσοχών για τα αυτοκίνητα που θέλουν να σταθμευουν προσωρινά.







Σχόλια