Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

''Κι εγω ανθρωπο με ΑΜΕΑ εχω....''

Καθώς κοιτούσα μια βιτρίνα, βλέπω το συγκεκριμενο αυτοκινητο να ειναι σταματημενο μπροστα σε μια ραμπα για ΑΜΕΑ και μια κυρια μεσα να μιλαει στο κινητο....

Μετά από λίγο τη βλέπω να βγαινει, να κλειδωνει και να φεύγει...

- ''Έχετε κλείσει τη ράμπα...'', της λέω
''Ποια ράμπα;'', μου απαντάει....(!!!)
- ''Τη ράμπα....αυτή τη ράμπα...είναι για ΑΜΕΑ''
''Ε, και τι να κάνω....Κι εγω ανθρωπο με ΑΜΕΑ εχω....'' (!!!!!)
- ''Ναι, αλλα αν έρθει καποιος άνθρωπος με κινητικά προβλήματα δεν θα μπορεί να περάσει....''
''Τι θελετε να κανω κύριε;;;; Σας είπα...κι εγω παιδι ΑΜΕΑ έχω....εδώ πιο κάτω είναι για λογοθεραπεία...Λες και το αφήνω κάθε μέρα(!!!!!!)''
- ''Κυρία μου, σας λέω ότι εδώ εμποδίζετε κάποιον άλλον άνθρωπο να μετακινηθεί...''
''Εσείς τι είστε κύριε και χώνεστε;;;;;;;''
- ''Τι πάει να πει τι είμαι;;;; Τι θα έπρεπε να είμαι δηλαδή για να σας πω ότι αυτό που κάνετε είναι λάθος;;;;''
''Αφήστε με, κύριε μου τωρα....Άντε μπράβο....''

Και σηκώθηκε κι έφυγε....

Μετά από λίγο την είδα, ξαναπέρασε (όχι από δίπλα μου, αλλά απο το δρόμο κοιτάζοντας με και μονολογώντας....φαντάζομαι δεν έλεγε ''τι ομορφάντρας'' αλλά κάτι άλλο) πήγε στο αμάξι πήρε κάτι, κλείδωσε κι έφυγε....


Οι σκέψεις που έκανα ήταν οι εξής:

1) Αν υποθέσουμε ότι οντως έλεγε αλήθεια, αν και δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχει ένα παιδί που κάνει λογοθεραπεία με τη ράμπα για ΑΜΕΑ....Μήπως όντως ήταν υπερβολή η παρατήρηση μου;

2) Κατάλαβα, οτι για να να υποδείξεις το σωστό σε κάποιον πρέπει να είσαι ''κάποιος''...αλλιώς δεν έχεις δικαίωμα να πεις τίποτα.

3) Μήπως σε αυτό το μπάχαλο που ζούμε, είναι υπερβολή να ''κυνηγάς'' τα παρανόμως παρκαρισμένα κτλ.; Όταν είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα αυτοκίνητα ειναι περισσότερα από τις διαθέσιμες θέσεις και από την άλλη δεν υπάρχει καμμιά κίνηση καλής θέλησης απο κανέναν ώστε να επιλυθεί ΑΜΕΣΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ το πρόβλημα.

4) Μήπως όντως, το να κυνηγάς ''μάγισσες'' και να προσπαθείς να αναδείξεις τα κακώς κείμενα, σε καθιστά γραφικό και αργόσχολο στα μάτια των άλλων

5) Μήπως τελικά, έχοντας τόσα προβλήματα όλοι μας να πρέπει να αναθεωρήσω (αναθεωρήσουμε) κάποια πράγματα και να τα δούμε με άλλη ματιά;;;;


Δεν ξέρω....

Απλώς, σκέψεις είναι!



Σχόλια