Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Πάντα ''διαθέσιμοι''....

Διάλογος Νο. 1

Καθόμαστε σε ένα τραπέζι, παρέα με κάποιους φίλους και η Δ. μου λέει:
''Ξέρεις, έχει καιρό που θέλω να σε ενημερώσω για κάτι....''
- '' Σ' ακούω...''
''Κατέβαινα τη ''Ν. Πλαστήρα'' (Πυλαία) με το καροτσάκι και δεν υπήρχε άδειο πεζοδρόμιο. Αναγκάστηκα και κατέβηκα στο δρόμο...Άστα....Τα αυτοκίνητα περνούσαν ξυστά από δίπλα μου...''
- ''Μάλιστα...Εγώ που μπορώ να σου φανώ χρήσιμος;''
''Να...σκέφτηκα να το ανεβάσεις στην ομάδα, να γίνει θέμα μήπως και κάποιοι ασχοληθούν...''
- ''Δηλαδή....Να έρθω μέχρι τη Πυλαία...να βγάλω φωτογραφίες...και να το ανεβάσω στην ομάδα. Σωστά;''
''Ε...ναι.''
- ''Μάλιστα...Να σε ρωτήσω...Αυτό που έχεις μπροστά σου iPhone δεν είναι;''
''Ναι!''
- '' Έχεις λοιπόν ένα κινητό που κοστίζει περίπου τρεις φορές παράπανω από το δικό μου και έχει και πολύ καλή κάμερα....Για ποιό λόγο δεν έβγαλες φωτογραφίες και να το κάνεις θέμα στην ομάδα;''
''Ε, εγώ δεν θέλω να φανεί το όνομα μου...Κυρίως για επαγγελματικούς λόγους...''
- ''Και γιατί να φανεί το δικό μου, τότε;''
''Εσύ ασχολείσαι μώρε....ξέρεις τι παίζει.....''



Διάλογος Νο.2

Έξω από το προαύλιο του σχολείου, Δευτέρα πρωί. Συναντώ τη μητέρα ενός συμμαθητή του γιού μου και τα λίγα λεπτά που συζητούμε παρατηρούμε τα πεταμένα μπάζα από μια ανακαίνιση ακριβώς μπροστά στην είσοδο του σχολείου...
''Κοίτα τους άθλιους, τι έχουν πετάξει....'', μου λέει
- '' Κάθε Δευτέρα η ίδια ιστορία...''
''Βγάλτα μια φωτογραφία, να τα βάλεις στην ομάδα''
- ''Βγάλτα εσύ ρε Ε.''
''Ασε ρε συ Κώστα...δεν θέλω να ασχολούμαι με τέτοια. Εσύ τα ξέρεις αυτά...''

Διάλογος Νο.3

Μιλάω με ένα φίλο και μου αναφέρει για ένα θεμα που έχει με κάποιον γείτονα του σχετικά με τη πιλοτή του στη περιοχή Χαριλάου.
''Έλα μια μέρα να δεις τι γίνεται'', μου λέει...
- ''Ε, αφού σε καίει τόσο, γιατί δεν το φωτογραφίζεις και να το κάνεις μια ανάρτηση στην ομάδα;''
''Α, εγώ δεν γράφω ποτέ....Σίγα τώρα. Άσε που δεν θέλω να φαίνεται πουθενά το όνομα μου. Μαγαζί έχω....''.

Και οι τρεις φίλοι, είναι μέλη στην ομάδα.

Κανένας όμως δεν έχει γράψει ποτέ ούτε...τελεία. Και γιατί να το κάνουν άλλωστε...Αφού θεωρούν ότι υπάρχουν πάντα διαθέσιμοι μαλάκες να κάνουν αυτή τη δουλειά...

Μα το βλέπουμε κι εδώ καθημερινά...Οι περισσότερες αναρτήσεις προς έγκριση, είναι copy/paste από άλλες σελίδες.

Άρα, συμπεραίνουμε ότι στις γειτονιές μας όλα βαίνουν καλώς μιας και δεν έχουμε κάτι να αναδείξουμε. Το αποδέχομαι με μεγάλη ικανοποίηση αυτό.

υ.γ. Σήμερα το απόγευμα έκανα ουκ ολίγες διαδρομές με το αυτοκίνητο μιας και είχα υποχρεώσεις σε 5 διαφορετικά σημεία....Περραιβού, Mediterranean Cosmos, Λαμπράκη, Βοσπόρου, περιοχή Λοιμωδών, Παπάφη.... Στην ουσία Άνω και Κάτω Τούμπα....Έπιασα τον εαυτό μου, βλέποντας ένα απερίγραπτο χάλι με σχεδόν όλα τα πεζοδρόμια να είναι αδιάβατα και τους ανθρώπους να περπατούν στον δρόμο, να μονολογώ ...''Ρε συ, τι κάθεσαι και σκας;;; Αυτό το χάλι δεν αλλάζει ούτε με πυρηνικό ολοκαύτωμα''.

Πάντως έχω να προτείνω την ένωση των δυο περιοχών (Άνω και Κάτω Τούμπα) κάτω από ένα ενιαίο όνομα: Άνω Κάτω Τούμπα!


Kωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια