Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Οδός Σόλωνος

Πριν μερικές μέρες οδηγούσα στη συγκεκριμένη οδό. Φτάνοντας στον κυκλικό κόμβο στην οδό 'Π. Συνδίκα' έχοντας μάθει ότι ερχόμενος από δεξιά έχω προτεραιότητα προχώρησα χωρίς να σταματήσω. Βλέπω ένα άλλο αυτοκίνητο να έρχετε από αριστερά και να μου κορνάρει....Σίγουρος ότι έχω δίκιο, του ζήτησα το λόγο....Του λέω ότι αφού μπαίνω από δεξιά έχω προτεραιότητα....Κι εκεί, κατάπια τη γλώσσα μου....Μου λέει ότι εγώ έχω ''STOP'' και μου δείχνει το σήμα...χαμένο στην άκρη του δρόμου και μ' ενημερώνει ότι κι από την άλλη πλευρά ισχύει το ίδιο....


Τόσα χρόνια περνάω από εκεί και ομολογώ ότι το σήμα δεν το είχα δει...
Παραδέχτηκα το λάθος μου, ζήτησα συγνώμη κι έφυγα....

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής: Ξέρουμε ότι η προτεραιότητα της κυκλοφορίας ρυθμίζεται είτε με σχετική σήμανση (πινακίδες STOP, ή πινακίδες υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας στην κυκλοφορία του κύκλου) και ανάλογη διαγράμμιση, είτε χωρίς, οπότε και ισχύει η Δεξιά Προτεραιότητα, δηλαδή τα οχήματα που κινούνται στην κυκλική οδό διακόπτουν την κίνησή τους υποχρεωτικά και παραχωρούν προτεραιότητα στα οχήματα που επιθυμούν να εισέλθουν στον κύκλο!

Το ''STOP'' στη συγκεκριμένη περίπτωση τι ρόλο έχει;

Και μιας και αναφέρω τη συγκεκριμένη οδό, ας κάνω και μια πρόταση που μπορεί να βοηθήσει στη κυκλοφορία των οχημάτων και ακόμη περισσότερο να αποτρέψει τυχόν ατυχήματα σε ένα δρόμο που επικρατεί το απόλυτο χάος κυρίως από τη παράνομη στάθμευση. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έγινε διαγράμμιση στο δρόμο.



Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια