Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Μου επιτρέπετε να σας ενημερώσω.....

Tην Τετάρτη 10/2/2016 στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού Συμβουλίου και στο πλαίσιο της διαδικασίας διαβούλευσης για το Β1 στάδιο της μελέτης αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του δήμου Θεσσαλονίκης, η διεύθυνση Αστικού σχεδιασμού και αρχιτεκτονικών μελετών θα παρουσιάσει την πρόταση του Β1 σταδίου της μελέτης.
Η πρόσκληση αφορά δημοτικούς-κοινοτικούς-εντεταλμένους συμβούλους.

Η μελέτη εδώ

Διαβάζοντας τις προτάσεις θέλω να παρατηρήσω τα εξής:

Στη σελίδα 107, αναφέρει:

''Κυκλοφοριακή Αναβάθμιση οδών στον Ανατολικό Τομέα της Πόλης.
Προτείνεται οι οδοί Μ. Μπότσαρη και Π. Συνδίκα, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, να συνδυαστούν κυκλοφοριακά δίνοντας αυξημένη κυκλοφοριακή ικανότητα στο δίκτυο και απλοποίηση στη σηματοδότηση κάποιων ισόπεδων διασταυρώσεων με επακόλουθη αύξηση και της κυκλοφοριακής τους ικανότητας.
Μια πρώτη εναλλακτική λύση είναι η πεζοδρόμηση μιας εκ των δύο (πιθανότατα της Π. Συνδίκα) με ταυτόχρονη κυκλοφοριακή αναβάθμιση της άλλης (με απαγόρευση στάθμευσης παρά την οδό και βελτιστοποίηση της σηματοδότησης).
Μια δεύτερη εναλλακτική λύση είναι η διαμόρφωση ζεύγους μονόδρομων με άνοδο στην Μ. Μπότσαρη και κάθοδο στην Π. Συνδίκα ή αντίστροφα με ταυτόχρονη διαπλάτυνση πεζοδρομίου και δυνατότητα στάθμευσης στη μια πλευρά της οδού.''


Και ρωτάω λοιπόν:

α) Απ' όσο γνωρίζω η πρόταση για μονοδρόμηση των οδών αυτών απορρίφθηκε με απόφαση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

http://activethessaloniki.blogspot.gr/20…/…/blog-post_1.html

Οπότε, τι ακριβώς πρόκειται να συζητηθεί; Και σε περίπτωση που αποφασιστεί να γίνει, προτείνεται να υπάρξει στάθμευση μόνο από τη μια πλευρά....Αλήθεια, γνωρίζετε για ποιά περιοχή συζητάτε;
Εντάξει, την είδαμε την ανάπλαση της οδού Αλεξανδρείας (στο συγκεκριμένο μέρος της) αλλά υποθέτω ότι δεν σκέφτηκε κάποιος που θα βρει να αφήσει ο άμοιρος κάτοικος της περιοχής το αυτοκινητό του, αφού καταργήθηκαν τόσες θέσεις. Και τώρα διαβάζω, ότι σκέπτεστε την απαγόρευση στάθμευσης ''η πεζοδρόμηση μιας εκ των δύο (πιθανότατα της Π. Συνδίκα) με ταυτόχρονη κυκλοφοριακή αναβάθμιση της άλλης (με απαγόρευση στάθμευσης παρά την οδό και βελτιστοποίηση της σηματοδότησης).''

β) Όταν μιλάτε για πεζοδρόμηση της Πέτρου Συνδίκα και μονοδρόμηση της Μάρκου Μπότσαρη, έχετε υπόψιν σας ότι κάθε Παρασκεύη υπάρχει (δυστυχώς!!!!) λαϊκή αγορά επί της οδού Χαλκιδικής;
Τα φορτηγά των πωλητών, που ακριβώς θα πάνε; Μήπως αν σκοπεύετε να κάνετε πεζοδρόμηση της Πέτρου Συνδίκα, να μεταφερόνταν και η λαϊκή αγορά εκεί;

Δεν θα το συνεχίσω, γιατί δε νομίζω ότι θα γράψω κάτι το οποίο δεν έχει ειπωθεί πολλές φορές.

Όταν σχεδιάζετε-προτείνετε κάτι, να σκέφτεστε και τις τυχόν παρενέργειες που θα έχει.

2/2/2016
Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια