Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Στη πόλη του υπαρκτού σουρεαλισμού...

Αγαπητοί φίλοι, θα ήθελα να αναφέρω κάποιες μικρές ιστορίες που νομίζω η κάθε μια έχει το δικό της ενδιαφέρον....

Να ξεκινήσω, ε;

1) Είμαστε κάπου στα 2005 και μου έρχεται μια κλήση από τον δήμο για παράνομο παρκάρισμα. ''Παράπτωμα'' που συνέβει περίπου ενάμιση χρόνο πριν (2/5/2004). Πήγα στην υπηρεσία του δήμου (ήταν στην Αριστοτέλους, αν θυμάμαι καλά) για να δω τι γίνεται.

Ο υπάλληλος με ολίγον τι ειρωνικό υφάκι κι αφού ακούει τις αιτιάσεις μου με ρωτάει: ''Μα καλά, δεν θυμάστε αν είχατε παρκάρει εκεί (Τσιμισκή);;;;;''. Και του ξαναλέω: ''Δεν έχω παρκάρει στη Τσιμισκή...Δεν είχα ποτέ κλήση για παρκάρισμα και εκτός των άλλων το αυτοκίνητό μου δεν είναι...πράσινο (αυτό έγραφε η κλήση) αλλά μαύρο!!!!!!!

To πράσινο...ε, μαύρο...όχι, καλά το έγραψα πράσινο...Ποιό πράσινο ρε, μαύρο είναι....αυτοκίνητό μου (2005)


''Ε, καλά μπορεί να μην είδε καλά ο δημοτικός αστυνομικός...'', μου απαντάει με μια απίστευτη ηλιθιότητα ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του.

''Με αυτή τη λογική, μπορεί να έκανε λάθος και στον αριθμό κυκλοφορίας'', απαντάω εγώ....

''Αποκλείεται'', μου λέει αυτός και η κουβέντα πήγε έτσι για άλλα 10 λεπτά περίπου.

Ναι, τελικά το πλήρωσα το πρόστιμο!

2) Ίδια περίοδος και για πολύ καιρό βλέπω απέναντι από το σπίτι μας, ένα παλιό van μόνιμα στην ίδια θέση. Δεν θα έκανα κάποια κίνηση, ώσπου μια μέρα είδα έναν αρουραίο που θα μπορούσε να σύρει τρακέρ, να φωλιάζει εκεί. Ενημέρωσα (τηλεφωνικά) την υπηρεσία του δήμου και μου είπαν ότι θα μεριμνήσουν για την απομάκρυνση του. Κανά δίμηνο αργότερα, έρχεται μια επιστολή από τον δήμο Θεσσαλονίκης που μ' ενημέρωνε ότι το αυτοκίνητο είχε ήδη μετακινηθεί και για οτιδήποτε άλλο είναι στη διαθεσή μου. Βγήκα στο μπαλκόνι και βλέπω το van απέναντι να είναι ακόμα στη θέση του. Τηλεφωνώ αμέσως στον κύριο που μου έστειλε την επιστολή και τον ενημερώνω σχετικά..

''Τι;;;; Ακόμα εκεί είναι;;;;'', μου λέει....''Δε μπορεί, αφου το πήρανε.....''

Αφού τον έπεισα ότι δεν είμαι πιωμένος, δεν είμαι υπό την επήρεια ναρκωτικών και δεν βρίσκομαι σε κάποιο αστρικό ταξίδι σε ένα παράλληλο σύμπαν, πήρα τη διαβεβαίωση ότι θα απομακρυνθεί το συντομότερο (το αυτοκίνητο εννοώ....). Όπως τελικά κι έγινε.....



3) 2010

'' Καλημέρα. Είναι ίσως η τρίτη φορά που στέλνω mail για το ίδιο θέμα. Στην οδό Α. Κοσμοπούλου με Χαλκιδικής (επι της Κοσμοπούλου) υπάρχει ενα van (μπλε) Ford Transit, τουλάχιστον μια τριετία. Η εγκαταλειψη φαινεται με γυμνο ματι...Δεν εχει τέλη κυκλοφορίας, πινακίδες, ενώ έχει ξεφούσκωτα λαστιχα και σκουπιδια απο κατω.''


Και η απάντηση της υπηρεσίας: ''Σχετικά με την καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι μετά από έλεγχο της Υπηρεσίας μας δεν εντοπίστηκαν εγκαταλελειμμένα οχήματα και θα θέλαμε να μας δώσετε περισσότερα στοιχεία για αυτά που αναφέρετε, όπως μάρκα, χρώμα, πινακίδα κ.λ.π. για να είναι εφικτή η επικόλληση και η απομάκρυνσή τους με όλες τις νόμιμες διαδικασίες.''

Η δεύτερη επιστολή μου: ''Έχω λάβει ενημερωτικό μηνυμα απο εσας που αναφερει οτι ΔΕΝ βρεθηκε το εγκατελειμενο αυτοκινητο που έχω επανελειμενως επισημάνει. Μου κάνει εντύπωση γιατί μου λέτε να σας αναφέρω ''χρώμα-μάρκα-αρ. κυκλοφορίας''....Αν δειτε το mail που εστειλα σας γράφω οτι ειναι Ford Transit χρώματος μπλε, χωρίς πινακίδες...Σας έστειλα ακόμα και φωτογραφία....Σας αναφέρω επίσης οτι ειναι στην οδό Απ. Κοσμόπουλου με Χαλκιδικής 12....Δεν ξέρω τι άλλο πρεπει να γραψω...

4) 2010

Καλημερα σας. Οπως θα δειτε και στη φωτογραφια που επισυναπτω, ο δρομος ειναι σχεδον μονιμα σε αυτη τη κατασταση. Λιγο πιο διπλα υπαρχει σχολειο και καθε μερα περνανε απο αυτο το σημειο μικρα παιδια αλλα και οι γονεις τους...Ή μαλλον θα επρεπε να περνανε γιατι αναγκαστικα πρεπει καποιος να βρει καποιο αλλο σημειο για να περασει απεναντι. Το σημειο ειναι Ανδρεοπουλου (στα δεξια κατεβαινοντας) στη γωνια με Χαλκιδικης 21 (ή 23 δε θυμαμαι ακριβως τον αριθμο). Το παραδοξο ειναι οτι μολις πριν ενα μηνα εγινε ασφαλτοστρωση (εστω στο μισο δρομο (!!!)) και αυτη η ''λιμνη'' ειναι μολις μερικα εκατοστα παραδιπλα....Ακριβως την επομενη ημερα η εικονα ηταν αυτη!!!!!! Ευελπιστω στη προσοχη σας. Ευχαριστω''



Απάντηση δήμου: Με αφορμή την επιστολή σας διενεργήσαμε αυτοψία στη διασταύρωση των οδών Ανδρεοπούλου με  Χαλκιδικής και δεν βρήκαμε κανένα κινητό ή ακίνητο εμπόδιο που να δημιουργεί πρόβλημα  στην κίνηση των οχημάτων στο οδόστρωμα αλλά ούτε και στο πεζοδρόμιο.
Για την αποφυγή της στάθμευσης των οχημάτων στο πεζοδρόμιο έχουν εδώ και καιρό τοποθετηθεί προστατευτικά εμπόδια.

Απάντηση δική μου: ''Καλημερα Μου απαντησατε οτι κανατε αυτοψια και δεν βρηκατε κατι που να ειναι μεμπτο. Εγω δεν σας ανεφερα εμποδιο στο πεζοδρομιο, αλλα μια λιμνη απο στασιμα νερα που ειναι στο δρομο. Σας επισυναπτω ξανα τη φωτογραφια.''



2η απάντηση της υπηρεσίας του δήμου: Στη γωνία Μυκηνών με Ανδρεοπούλου (;;;;;) έγινε επισκευή του ασφαλτικού τάπητα .Όσον αφορά τα αποτρεπρικά εμπόδια αυτά είναι αρμοδιότητα της Δ/νσης Κυκλοφορίας και θα σας απαντήσει.


2η δικιά μου απάντηση: Αξιοτιμοι κυριοι Εχω λαβει ενα mail απο εσας που με ενημερωνει οτι το ''αιτημα'' μου για επιδιορθωση του ασφαλτικού τάπητα εχει διεκπεραιωθεί....Μια χαρά! Το ζήτημα ειναι όμως οτι εγινε σε λάθος δρόμο!!!!! Το σημείο που είχα επισημάνει είναι Χαλκιδικής με Ανδρεοπούλου και όχι Ανδρεοπούλου με Μυκηνών (!!!)....Στο σημείο που αναφέρετε αναφέρθηκα μόνο για τις μπάρες.


Μην τα πολυλογώ, πήρε μόλις άλλα 5 χρόνια αλληλογραφίας για να αποπερατωθεί ένα τόσο μεγάλο έργο....




5) 2011

Η γνωστή ιστορία (για όσους παρακολουθούν τα γραφόμενα μου) μιας πονεμένης γωνίας...


http://activethessaloniki.blogspot.gr/2015/11/2.html

http://activethessaloniki.blogspot.gr/2016/04/201420152016.html

Ξεκινήσαμε από το γεγονός ότι πάσαλοι που υπήρχαν εκεί (και μετά εξαφανιστήκαν) ήταν παράνομοι. Μετά πιάσαμε τις διαστάσεις των προκηπίων και τη κείμενη νομοθεσία που δεν επέτρεπε να τοποθετηθούν εκ νέου πάσαλοι. Μετά ήρθαν τα δέντρα...Και τέλος το 2014 η κατασκεύη της ράμπας θα ήταν μέρος του τεχνικού προγράμματος του δήμου.....Το ίδιο και το 2015...επίσης και το 2016....Ακόμα περιμένουμε.




6) 2015

Αυτός ο...ασαφής εύθετος χρόνος

http://activethessaloniki.blogspot.gr/2016/02/blog-post_9.html

7) 2015

 Σχετικά με τα αναφερόμενα στα υπ'αριθ. 790 / 9-6-201515  και  805 / 11-6-2015  ηλεκτρονικά σας μηνύματα  και μετά από αυτοψίες και έρευνα που διενέργησε η Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι :

Στην οδό Νικολάου Μάνου, ο χώρος που υποδεικνύετε, διεκδικείται από ιδιώτες, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία (ανάρτηση) του Εθνικού Κτηματολογίου και για το λόγο αυτό παραμένει αναξιοποίητος και χωρίς διαμορφωμένο πεζοδρόμιο στη μία του πλευρά προς την οδό Κ. Βόγα.

18/06/2015
Ήδη έχει δοθεί γραπτή εντολή, (από τον Προϊστάμενο του Τμήματος), στο συνεργείο συντηρήσεων, να τοποθετηθούν αποτρεπτικά εμπόδια, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τις προτεραιότητες και τις δυνατότητές του.


19/04/2016
8) 2016

Kαι θα τελειώσω με το επίσης γνωστό θέμα του πεζόδρομου της Ορέστου:

http://activethessaloniki.blogspot.gr/2015/05/blog-post_4.html

Αν και η απάντηση που έλαβα τελευταία, ήταν αυτή:

 εντούτοις ενημερώθηκα ότι: ''έγιναν οι απαιτούμενες ενέργειες συντήρησης''

μπορώ πλέον να είμαι ήσυχος, ότι όλα έγιναν όπως πρέπει.

Όχι δεν είναι λάθος.....Απλώς το ''πριν με το ''μετά'' δεν έχουν καμιά διαφορά.

Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια