Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Greek dialogues No.4

O γείτονας που λες, έχει μαγαζί...γωνιακό....να εδώ, λίγο παραδίπλα. Έχει και υπαλλήλους, βεβαίως, βεβαίως....
Ο γείτονας θέλει να γίνεται η δουλειά του σωστά και γρήγορα και πολύ καλά κάνει. Έχει δώσει λοιπόν εντολή στην υπάλληλο του, πως η πρώτη δουλειά που θα κάνει μόλις έρθει το πρωί θα είναι να καπαρώσει μια-δυό θέσεις στάθμευσης στον δρόμο. Γιά τον λόγο αυτό, αγόρασε και κώνους. 
Που λες μια φορά κι εγώ, ενώ έψαχνα για μια αναθεματισμένη θέση να αφήσω το κουβαδάκι μου, κατέβηκα από το αυτοκίνητο, μπήκα στο μαγαζί και με ευγενικό τρόπο τη ρώτησα αν μπορώ (!!!!!) να μετακινήσω τον κώνο και να παρκάρω....Φυσικά, μου απάντησε καταφατικά και το θέμα τελείωσε εκεί. Αυτό έγινε άλλες 2-3 φορές αν δεν κάνω λάθος....
Όπως και σήμερα....Γυρνώντας από τη προπόνηση του μικρού, κατέβηκα και ρώτησα αν μπορώ (!!!!) να παρκάρω το αυτοκινητό μου εκεί που έχει αφήσει δύο μεγάλους κώνους...Μου απάντησε ότι μου το επιτρέπει (!!!!!) και πήγα να παρκάρω....Εκείνη τη στιγμή, πλησίασε από τη πλευρά του συνοδηγού έτερος υπάλληλος (οδηγός φορτηγού) και ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
Οδηγός: ‘’Μη παρκάρεις εδώ....Θα έρθει φορτηγό....’’
Εγώ: ‘’Τι πάει να πει ‘’Θα έρθει φορτηγό;;;; Ο δρόμος είναι δημόσιος....Έχω κάνει 3 γύρους μέχρι τώρα κι εσύ κρατάς για τη πάρτη σου τη θέση. Ρώτησα και τη κυρία μέσα και μου είπε ότι μπορώ να τους πάρω (τους κώνους) και να παρκάρω....’’
Ο: ‘’Αφού έχω βάλει κώνους, δεν τους βλέπεις; Ποιά κυρία ρώτησες;;;;; Ε;;;;;;’’
Ε: ‘’Κι επειδή έβαλες κώνους δηλαδή, κατοχύρωσες τη θέση; Το φορτηγό σου είναι ήδη παρκαρισμένο, άρα τη θέση για ποιόν τη κρατάς;’’
Ο: ‘’Καλά δεν καταλαβαίνεις τι λέω; 
Ε: ‘’Τι να καταλάβω ρε μεγάλε;;;;; Κάθε μέρα κρατάτε τρεις θέσεις για πάρτη σας....Τι να καταλάβω; Ότι είσαι παράνομος το ξέρεις;;;;’’
Ο: ‘’Καλά....Αν έρθει το φορτηγό από δίπλα σου και σου κάνει γρατσουνιές να δούμε τι θα πεις....(!!!!!)’’
Ε: ‘’Άμα καλέσω τη Τροχαία και σου κάνω και μια μήνυση, να δούμε εσύ τι θα πεις.....’’
Αφού είδε ότι δεν πρόκειται να το κουνήσω από εκεί, κατευθύνθηκε στο φορτηγό του και έφυγε αφού προηγουμένως έβαλε στη θέση δύο κώνους....
Ήμουν τόσο εκνευρισμένος, που πήγα στο μαγαζί και ενημέρωσα την υπάλληλο που γνωρίζω...
‘’¨Εχουμε χάσει τη μπάλα μου φαίνεται...’’, της είπα. ‘’Δεν φτάνει που για να παρκάρω, σας ζητάω την άδεια, δεν λέω ποτέ τίποτα κι έρχεται ο άλλος και με απειλεί ότι θα μου γρατσουνήσει το αυτοκίνητο;;;;;;’’
Αφού της εξιστόρησα τον υπέροχο διάλογο που είχα με τον καραγκιόζο, μου απάντησε:
‘’Έχεις δίκιο....Συμπεριφερόμαστε λες και ο δρόμος είναι δικός μας. Όντως, κάθε φορά έρχεσαι και με ρωτάς για τους κώνους....Τι να σου πω τώρα....Θα ενημερώσω και το αφεντικό....’’.
‘’Μπαμπά...’’, μου είπε ο μικρός που καθόνταν δίπλα μου στη θέση του συνοδηγού και άκουσε όλη τη στιχομυθία, ‘’αν ερχόνταν πιο κοντά, θα άνοιγα τη πόρτα στα μούτρα του, θα έβγαινα έξω και θα του έκανα ένα τόλιο τσάκι (λαβή στο Tae Kwon Do) του βλάκα.....’’.
Μωρέ τι ωραία που περνάμε σε αυτή τη χώρα...τι ωραία που περνάμε!

Σχόλια