Μόλις στο 40% φτάνει η μεσοσταθμική πληρότητα των
ιδιωτικών πάρκινγκ στη Θεσσαλονίκη, την ώρα που οι δρόμοι της πόλης στενάζουν από
διπλοπαρκαρισμένα
και παρανόμως σταθμευμένα οχήματα!
Είναι χαρακτηριστικό ότι στους εννέα
μήνες του 2014 βεβαιώθηκαν υπερδιπλάσιες παραβάσεις παράνομης
στάθμευσης σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του δήμου Θεσσαλονίκης, η χαμηλή αυτή πληρότητα
των ιδιωτικών χώρων στάθμευσης
δεν επιτρέπει καν να προχωρήσει ο δήμος
σε ένα σχεδιασμό για νέα πάρκινγκ, καθώς δε γνωρίζει κατά πόσο είναι
αναγκαία, από τη στιγμή που τα υπάρχοντα δε χρησιμοποιούνται από τους
πολίτες.
(voria.gr)
Άρα, τι συμπεραίνουμε;
Ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης, επειδή δεν ξέρει αν κατασκευάζοντας πάρκιγνκ ή απλά δημιουργώντας νέες θέσεις (με εσοχές κτλ.), δεν είναι σίγουρος ότι οι κάτοικοι θα τα χρησιμοποιούν.
Ωραίο άλλοθι!
Υπενθυμίζω μια από τις προτάσεις μου, η οποία κρίνοντας από τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής όταν τους ενημέρωσα σχετικά, τυγχάνει καθολικής αποδοχής:
Πάρκο ''Μ. Μπότσαρη με Ηλέκτρας''
Έστω και με αντίτιμο (σε λογικά πλαίσια εννοείται, μιας και δε μιλάμε ούτε για το κέντρο αλλά ούτε και για το Πανόραμα), είναι βέβαιο ότι θα διορθώσει πολλά στραβά στη περιοχή.
Ένα κλασσικό δείγμα ''ανάπλασης'' δρόμου, απλά και μόνο για να ικανοποιηθεί η εκλογική πελατεία αλλά κι επειδή θέλουμε ''καθαρό'' τον δρόμο μπροστά στο σπίτι μας, είναι ο οδός ''Αλεξανδρείας'' στην περιοχή της Ανάληψης. Ανάπλαση έγινε μόνο στο τμήμα από τη Μ. Μπότσαρη εώς τη Π. Συνδίκα (φαρδιά πεζοδρόμια, νέος φωτισμός, φύτευση δέντρων κτλ.). Όλοι (κι αυτό μου έκανε εντύπωση) γνωρίζουν τον λόγο που μόνο αυτό το κομμάτι αναπλάστηκε...Όποιος θέλει ας κάνει μια βόλτα από εκεί και θα καταλάβει τι εννοώ. Ο υπόλοιπος δρόμος (από Π. Συνδίκα μέχρι Μαρτίου) είναι ότι πρέπει για κρυσφήγετο των Ταλιμπάν....
Φυσικά, δεν υπήρξε καμμιά μέριμνα για το που όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έχασαν τις όποιες θέσεις στάθμευσης,
που θα άφηναν από εδώ και στο εξής τα αυτοκίνητά τους....Για να μην αναφέρω ξανά το απίστευτο φιάσκο με τη τοποθέτηση των πλαστικών ''πτερυγίων'' στη Μπότσαρη για τη καταπολέμηση του διπλοπαρκαρίσματος...Με ελαφρά τη καρδία, μετά από ενα μήνα μάχης με...τα θηρία, η απάντηση ήταν:'' Μετά από τρεις προσπάθειες τοποθέτησης πασάλων, σας ενημερώνουμε ότι πλέον κρίνεται ασύμφορο οικονομικά και τα παρατάμε....''. Μια χαρά!!!!
Δεν ξέρω τι μπορώ πλέον να περιμένω....Από την άλλη, όσο ζεις...ελπίζεις!
Τελειώνοντας, μου ήρθαν στο μυαλό οι ''δαγκάνες'' που θα έβαζαν τάξη στο θέμα της στάθμευσης....
|
Ο κεντρικός δήμος Θεσσαλονίκης και η διεύθυνση δημοτικής αστυνομίας
αναμένεται να επιστρατεύσουν σε 10 ημέρες γερανοφόρα οχήματα σε μία
προσπάθεια να βάλουν τάξη στην παράνομη στάθμευση.
«Θα κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους από δύο έως τέσσερις γερανοί,
πρωί και απόγευμα, που θα «σηκώνουν» τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα και
θα τα μεταφέρουν στο Καλοχώρι» προειδοποίησε σήμερα Πέμπτη 24
Ιανουαρίου η αρμόδια αντιδήμαρχος, Καλυψώ Γούλα
Οι γερανοί, σε συνδυασμό με τις «δαγκάνες», είναι τα «όπλα» με τα οποία
επιχειρεί η δημοτική αστυνομία να συνετίσει τους οδηγούς που
διπλοπαρακάρουν προκαλώντας σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, από την
πλευρά του πρόσθεσε πως και οι ιδιοκτήτες ταξί θα πρέπει να σταματήσουν
να καταλαμβάνουν τις λεωφορειολωρίδες, καθώς η διοίκηση είναι
ανυποχώρητη και θα επιβάλλονται πρόστιμα στους οδηγούς ταξί που
παρκάρουν στους λεωφορειόδρομους.
(Το Βήμα, 24/01/2013) | | | |
Κ.Π.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου