Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Εμπρός της γης, οι παρκαρισμένοι....

Σύντροφοι.....ε, φίλες και φίλοι

Μιας και είναι επίκαιρο το θέμα με το νέο σύστημα στάθμευσης ''Thesi'', θυμήθηκα μια φράση ενός δημοτικού συμβούλου (και μετέπειτα αντιδημάρχου) η οποία ειπώθηκε στο δημοτικό συμβούλιο:

''O τρόπος παρκαρίσματος στη Θεσσαλονίκη είναι...κομμμουνιστικός!''

Πέρα από τη φαιδρότητα του όλου πράγματος, έχει ενδιαφέρον να δούμε γιατί ειπώθηκε και με ποιό σκεπτικό.

Ο δημοτικός σύμβουλος της ''Λαϊκής Συσπείρωσης'', Γιάννης Δελής πρότεινε να καταργηθεί η ελεγχόμενη στάθμευση και να ειναι παντού δωρεάν γιατί, σύμφωνα με την άποψη του, είναι ένα ακόμα χαράτσι. Πάνω σε αυτό λοιπόν, ο δημοτικός σύμβουλος της ''Πρωτοβουλίας'', Γιώργος Δημαρέλος, ανταπάντησε ότι αυτό το κομμουνιστικό (!) μοντέλο που προτείνει, έχει δοκιμαστεί εδώ και ένα χρονο στη Θεσσαλονίκη όπου, λόγω των γνωστών θεμάτων, κανείς δεν πληρώνει έτσι κ αλλιώς.

Επίσης ανέφερε, ότι σε περιοχές όπου η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την προσφορά πρέπει να μπουν κανόνες (ελεγχόμενη στάθμευση) προκειμένου με τα έσοδα να υπάρξει πολιτική αντιμετώπισης του προβλήματος της στάθμευσης.

Τελειώνοντας, είπε ότι είναι πιο σωστό τα χρήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος να έρχονται από αυτούς που χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους για να σταθμεύουν, γιατί αν περιμένει κανείς να πληρώσει το Δήμος ή το Κράτος, υπό τις παρούσες συνθήκες αυτό ειναι αδύνατο.


Αυτά λοιπόν, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων, σε εκείνη την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (Οκτώβριος 2014). 

Μέχρι και τα αυτοκίνητα είναι κόκκινα στη...Μόσχα της Ελλάδας!

Εγώ απλώς αναρωτιέμαι, ποιά ακριβώς πολιτική εφαρμόστηκε όλα αυτά τα χρόνια για την αντιμετώπιση του προβλήματος της στάθμευσης, μιας και όλοι γινόμαστε μάρτυρες καθημερινά της ασυδοσίας και της έλλειψης τάξης που κυριαρχεί σε κάθε σπιθαμή του δήμου. Κι ας μη ξεχνάμε, ότι από το 1,70 €/ώρα που θα πληρώνουμε για μια θέση στάθμευσης (αν και εφόσον βρούμε), το 40% θα πηγαίνει στην εταιρεία που θα διαχειρίζεται το όλο σύστημα....

Κωνσταντίνος Πέγκος

Σχόλια