Ετελείωσε....ετελείωσε...!

Εικόνα
Στις αρχές της χρονιάς, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου μας, επισκεφθήκαμε την υπεύθυνη στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου (στην Αγγελάκη). Μας διαβεβαίωσε ότι τα προβλήματα του σχολείου μας (1ο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ήδη γνωστά και έχει δρομολογηθεί η επίλυση τους.... Εμείς ως σύλλογος, αυτό που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάψουμε, τον Μάρτιο, την (χρονίζουσα άθλια κατάσταση) εξωτερική όψη του κτιρίου ( https://bit.ly/36H3hMn ) και να περιμένουμε τις παρεμβάσεις που μας διαβεβαίωσαν.... Εκείνο το διάστημα επισκέφθηκε το σχολείο και αντιδήμαρχος, ο οποίος ιδίοις όμμασι είδε την κατάσταση του προαύλιο χώρου και δήλωσε έκπληκτος (!!) για την κατάσταση του. Λίγες μέρες μετά ήρθαν και δύο κάδοι ανακύκλωσης που είχαμε ζητήσει.... Το πλάνο έλεγε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης στην οδό Δαγκλή και της μετατροπής της σε πεζόδρομο/δρόμο ήπιας κυκλοφορίας , για να μπορέσουν να μπούνε φορτηγά έτσι ώστε να γίνει ασφαλτόστρωση της αυλής αλλά και να επ

Αγαπημένο μου ημερολόγιο....

Σήμερα η μέρα μου ήταν αρκετά κουραστική μιας και συν των άλλων, έπρεπε να περάσω αρκετές ώρες στους δρόμους της πόλης... Καταλαβαίνεις, ότι αυτό από μόνο του είναι αρκετό για σου κάνει τα νεύρα σ***ά....

Θα ήθελα να περιγράψω κάποιες εικόνες, που μου έκαναν εντύπωση. Όχι πως δεν τα ξέρεις βέβαια, αλλά εμένα με βοηθάει στην ''ψυχοκάθαρση'' μου....

Ξεκινάω, ναι....Αν βαρεθείς μου λες και σταματάω...

Δελφών με Κωνσταντινουπόλεως, ένα λευκό van (φαίνεται και στο βίντεο, ημερολόγιο μου....), πέρασε με κόκκινο τρέχοντας....Όλα είναι θέμα timing τελικά....Ένα-δυο δευτερόλεπτα πιο μπροστά και.....άστο τώρα.


Είδα την λεωφορειολωρίδα στη Λεωφόρο Στρατού....Τι φάση κι αυτή, αγαπητό μου ημερολόγιο. Αν ήμουν τουρίστας θα φωτογραφίζα τις σημάνσεις και τις βάσεις για τις κάμερες, που δεν έχουν κάμερες. Άντε βρε, θα στο πω....Έχω φωτογραφίες...Θα στις δείξω αύριο....Μου τις έστειλε φίλος, πριν μερικές μέρες....

Λίγο πιο κάτω στον ίδιο δρόμο, η χαρά των enduro και των 4x4....To βασίλειο της λακκούβας!!!!!
Έφτασα και στην ''Αγγελάκη''....Έκαναν διαπλατύνσεις, διαγραμμίσεις αλλά βρε ημερολόγιο μου, πάλι το ίδιο μπάχαλο βλέπω....Μια λωρίδα κυκλοφορίας και στην λωρίδα των λεωφορείων κινείται ο κάθε ανυπόμονος που ζυγό δεν υπομένει.....

Πέρασα και από την ''Εθνικής Αμύνης''....Σε ένα σημείο μέτρησα τρία παρκαρισμένα σε παράταξη το ένα δίπλα στο άλλο και από την άλλη πλευρά σταθμευμένο φορτηγό.....Πόσο μου λείπει εκείνο το αυτοκινητάκι με τα πετάλια που είχα παιδί....Μια χαρά θα ήμουν!

Ούτε λόγος, φυσικά για τα στενά εκεί....Μπήκα (εντάξει, χαζομάρα μου) σε ένα δρομάκι που μ' έβγαλε στη ''Δεσπεραί''...Ένιωσα τυχερός, που δεν ζω εκεί.....Δέκα λεπτά μέτρησα, για να μπορέσω να στρίψω.....Μη γελάς....Δεν χωρούσα λέμε.....Μισό ντεπόζιτο έκαψα, για να βάζω πρώτη και όπισθεν....

Με τα πολλά, βρέθηκα στην ''Εγνατία''.....Ρε συ ημερολόγιο, να σε ρωτήσω κάτι.....Πως γίνεται, να υπάρχει αστυνόμευση (έτσι λένε) και μάλιστα σε κεντρικότατο δρόμο και να επιτρέπεται να καταλαμβάνουν ολόκληρη νησίδα τόσα αυτοκίνητα...Μάλιστα ένα συγκεκριμένο (ένα μαύρο Qashqai), το βλέπω εβδομάδες εκεί....και το παράξενο είναι ότι έχει πινακίδες αλλά δεν έχει καμιά κλήση. Και να πω δεν το γνωρίζουν.....

Είδα μηχανάκια να περνάνε τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο της ''Κατσιμίδη'' (Γ. Λαμπράκη με Παπάφη)....Και δεν ήταν ούτε ένα, ούτε δύο....Και δεν ήταν και η πρώτη φορά, ημερολόγιο μου. Να έβλεπες για πότε τραβήχτηκε ο παππούς...Φτου, φτου σκόρδα....

Πέρασα και από την ''Κ. Καραμανλή''.....Ξέρεις έχει κατά μήκος πινακίδες Ρ-40 μαζί με πινακίδες που δείχνουν γερανό να μαζεύει αυτοκίνητα....Τι να σου πω ημερολόγιο....Προφανώς κάτι χάνω στη μετάφραση. Άσε που υπάρχουν σημεία που είναι σταθμευμένα και κάθετα αλλά και διπλοτριπλοπαρκαρισμένα....

Επειδή μπορεί να το έχεις απορία, να σου πω ότι τον τοίχο στο δημοτικό βρεφοκομείο δεν τον έχουν καθαρίσει ακόμη...Κάποιοι μουτζούρωσαν την αηδία που κάποιοι άλλοι είχαν γράψει, αλλά ο τοίχος παραμένει μπ******ο.....

Και για να συνοψίσω....Είδα κάθετη διαγράμμιση με τη πινακίδα να ενημερώνει πως...απαγορεύεται η κάθετη διαγράμμιση....Είδα δεκάδες εως εκατοντάδες πινακίδες Ρ-40 και γύρω-γύρω παρκαρισμένα αυτοκίνητα.....είδα στην ''Βασιλίσσης Όλγας'' δεκάδες ακυρωτικά μηχανήματα για παρκάρισμα, εκτός λειτουργίας, όπως επίσης και ένα δάσος πινακίδων που οριοθετούν τους χώρους στάθμευσης, χωρίς καμιά χρηστική αξία (αφού τα μηχανήματα δεν λειτουργούν)...

Είδα πολλά ακόμα, αγαπητό μου ημερολόγιο αλλά άρχισα να νυστάζω...είναι κι αυτό το αυχενικό πλέον που με κουράζει όταν γράφω....τι να κάνουμε, μεγαλώνουμε και αρχίζουμε να χαλάμε.....
Αυτά για σήμερα.....Αύριο είναι μια καινούργια ημέρα και πάντα θα προσμένουμε το καλύτερο.

Έστω κι αν στην ουσία, κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας.

Καλό βράδυ
Κ.
Θεσσαλονίκη, 5/10/2017

Σχόλια