Τον Ιούλιο του 2013, ξεκίνησαν οι διαμορφώσεις των γωνιών των πεζοδρομίων επί της ΄΄Μάρκου Μπότσαρη΄΄. Ήταν η εποχή που μαθαίναμε ότι η ΄΄Μ. Μπότσαρη΄ θα μονοδρομηθεί και θα έχει κατεύθυνση απο Β. Όλγας προς τη Δελφών, ενώ αντίστοιχα η Π. Συνδίκα θα γίνει κάθοδος. Φυσικά όλοι μας γνωρίζουμε, ότι όλα αυτά έμειναν..ασκήσεις επί χάρτου.
|
Μάρκου Μπότσαρη, Ιούλιος 2013 |
Βλέποντας τότε την εξέλιξη των εργασιών, σκεφτόμουν πως πλέον με τις γωνίες των πεζοδρομίων μεγαλύτερες και προς τον δρόμο, αυτοί που θα παρκάρουν εκεί (θα πρέπει κάποιος να είναι τραγικά αφελής, αν δεν περίμενε ότι θα γίνει κάτι τέτοιο) στην ουσία θα είναι διπλοπαρκαρισμένοι και επικίνδυνοι...Πολύ επικίνδυνοι! Φυσικά, αν υπήρχε αστυνόμευση και τήρηση του Κ.Ο.Κ. ή ακόμα καλύτερα μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα από πλευράς οδηγών, αυτή τη στιγμή δεν θα χρειαζόνταν να γράφω αυτό το κείμενο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ήρθε η επαλήθευση των φόβων μου....
Είναι πάρα πολλές φορές που όταν χρειαστεί από κάποιον κάθετο δρόμο να βγω σε κάποιον πιο κεντρικό, που έχουν διαμορφωθεί οι γωνίες στα πεζοδρόμια, να κινδυνεύω και εγώ αλλά και οι διερχόμενοι οδηγοί, μιας και δεν υπάρχει ορατότητα από καμιά πλευρά του δρόμου...
|
Πέτρου Συνδίκα. Δεν είναι εν κινήσει....Σταθμευμένο είναι! |
Πρόσφατα διάβασα ότι ο δήμος προτίθεται να τοποθετήσει αποτρεπτικούς πασάλους μπροστά στος γωνίες, έτσι ώστε να περεμποδίζεται η στάθμευση εκεί... Πραγματικά, δεν ξέρω κατά πόσο αυτό μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Είδωμεν.
Τι λέει ο Κ.Ο.Κ.
Απαγορεύσεις στάσεως και σταθμεύσεως:
- Σε απόσταση πέντε (5) μέτρων από την τομή οικοδομικών γραμμών ή των νοητών προεκτάσεων αυτών.
Βέβαια ο Κ.Ο.Κ. λέει κι άλλα ωραία, όπως:
- Σε απόσταση μικρότερη από 5 μέτρα από τις διαβάσεις πεζών ή πάνω σε αυτές ως και στις διαβάσεις ποδηλατιστών.
- Σε απόσταση μικρότερη από 12 μέτρα από στάσεις αστικών, υπεραστικών, ηλεκτροκίνητων λεωφορείων και τροχιοδρομικών οχημάτων.
- Σε πεζοδρόμια, πλατείες, ειδικά ερείσματα που προορίζονται για πεζούς ως και ποδηλατοδρόμους, εκτός αν επιτρέπεται σ’ αυτούς η στάθμευση με ειδική σήμανση.
- Σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας και αν το εναπομένον πλάτος της λωρίδας μεταξύ οχήματος και απαγορευτικής γραμμής υπέρβασης είναι μικρότερο από τρία (3) μέτρα.
- Σε απόσταση μικρότερη από είκοσι (20) μέτρα από φωτεινούς σηματοδότες και δώδεκα (12) μέτρα από πινακίδες υποχρεωτικής διακοπής πορείας (STOP), ως και σε θέση, στην οποία το όχημα κρύβει από τους χρήστες της οδού τη θέα των πινακίδων σήμανσης και σηματοδοτών.
- Σε απόσταση πέντε (5) μέτρων από την τομή οικοδομικών γραμμών ή των νοητών προεκτάσεων αυτών.
- Πάνω στις νησίδες ασφαλείας ως και στις διαχωριστικές νησίδες.
- Σε θέση όπου βρίσκεται κεκλιμένο επίπεδο (ράμπα) διάβασης ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.
- Σε ειδικούς χώρους στάθμευσης οχημάτων ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.
- Σε χώρους στάθμευσης αποκλειστικά για συγκεκριμένο όχημα ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.
Δεν ξέρω, αν αυτός ή αυτοί που συνέταξαν τον Κ.Ο.Κ. ήταν Έλληνες ή πολίτες χωρών της κεντρικής/βόρειας Ευρώπης, αλλά σίγουρα δεν είχαν ιδέα που και σε ποιούς απευθύνονταν.
Σκέψου τώρα το τι βλέπεις κάθε μέρα όταν κυκλοφορείς στη πόλη και γέλασε ή κλάψε διαβάζοντας τα παραπάνω...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου